Międzynarodowe Mistrzostwa Polski HFT 2016

Zloty, spotkania, zawody
Awatar użytkownika
Grossus
Moderator
Posty: 3150
Rejestracja: 2013-03-01, 22:49
Lokalizacja: Zalasewo

Post autor: Grossus »

Bez szaleństw.

Jaka impreza masowa? Będzie 200 zawodników i może z 50 kibiców/obserwatorów. Na terenie otwartym impreza sportowa aby była masowa musi mieć ponad 1000 (słownie: tysiąc) osób.

Ubezpieczenie imprezy obejmuje PFTA, ale to jest do ustalenia i w razie czego polisę idzie szybko załatwić.
Dane Leśnika: http://wsststrzelec.pl/viewtopic.php?t=668
Oczywistym jest to, że umowę/polisę podpisze prezes/viceprezes Leśnika jako osoba uprawniona.
Termin imprezy był podany w pierwszym poście: 23-24 lipca.
Regulamin zawodów: http://www.pfta.pl/index.php/zawody/reg ... tor/174-ro
Harmonogram imprezy będzie na 2 dni, ale mniej więcej będzie to coś w tym stylu: http://www.wsststrzelec.pl/pfta2015.html
Teren jest już zarezerwowany.
Firmę kateringową weźmiemy chyba te samą co w zeszłym roku na Puchar WLKP.

hydro, jak chcesz to zakręć się koło tego ubezpieczenia. Prześlij odpowiednie dane i zdobądź ofertę. potem ofertę podeślij do mnie.

Jak ktoś che może już teraz rozpocząć temat:
1. Sponsor (nie musi byś związany ze strzelaniem)
2. Media (w zeszłym roku podjechało TVP Poznań, a dwa lata temu WTK)
3. Strona imprezy (zawsze ja robiłem stronę, a raczej podstronę na naszej stronie klubowej i organizowałem zapisy). W tym roku można pokusić się o nieco większą i z własnym adresem www.
4. Baner imprezy (proponuje sam tekst "Międzynarodowe Mistrzostwa Polski FT/HFT 2016" plus ciekawa grafika.

Najistotniejsze z tego wszystkiego jest zorganizować odpowiedni zwierzyniec i go rozstawić.

Na prawdę warto będzie się spotkać i omówić najbliższe działania i podzielić się wstępnie zadaniami.

Zrobiliśmy już parę dużych imprez i wszystkie udały się bardzo dobrze. Było kilka niedociągnięć, ale ze wszystkim sobie poradziliśmy. Tym razem zrobimy imprezę wręcz pokazową. ;-)
Bo ja myślałem, że "Miś" to film fabularny, a to jest dokument.
Awatar użytkownika
Lord Rzeźnik
Posty: 664
Rejestracja: 2015-08-01, 02:23
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Lord Rzeźnik »

Grossus pisze: ciekawa grafika
Chętniliwe, że rzucę jakąś propzycją.
Awatar użytkownika
hydro
Posty: 1080
Rejestracja: 2015-09-18, 18:21
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: hydro »

Grossus pisze:hydro, jak chcesz to zakręć się koło tego ubezpieczenia. Prześlij odpowiednie dane i zdobądź ofertę. potem ofertę podeślij do mnie.
Już się zająłem. Jutro jeszcze odwiedzę PZU - mam pod nosem.
Grossus pisze:4. Baner imprezy (proponuje sam tekst "Międzynarodowe Mistrzostwa Polski FT/HFT 2016" plus ciekawa grafika.
mamy w strukturze grafika - trzeba go znaleźć i przycisnąć. Jak nie będzie chciał to akumulator na ... :-D

A impreza jest masowa, bo masowo znikają kiełbaski z masarni, więc niech się wszyscy wreszcie odczepią :-P
Awatar użytkownika
Grossus
Moderator
Posty: 3150
Rejestracja: 2013-03-01, 22:49
Lokalizacja: Zalasewo

Post autor: Grossus »

Wnioski ze spotkania:

1. Teren:
- mamy jeden teren zaklepany, ale trzeba go rozszerzyć. Ja 6 marca chcę pojechać i rozmawiać z właścicielami. Byłoby dobrze, gdyby ktoś jeszcze się dołączył do tej wyprawy.
- PawełW rozpozna jeszcze jeden teren niedaleko tego pierwszego. Z pierwszych oględzin wynika, że jest większy i pod zawody lepszy, ale z socjalem już niekoniecznie

2. Katering:
Zgłosiła się Pani Marylka do poprowadzenia tematu i podobno kol PaPaj.

3. Zwierzyniec:
Jako, że mamy zbyt mały zwierzyniec, PawełW wszedł w kontakty z zaprzyjaźnionymi grupami w celu użyczenia figurek.

4. Tor (sprzęt do kupienia):
Podkładki do kart startowych i długopisy - Grossus
Pamiątkowe Buttony- Grossus
Smycze do identyfikatorów - PtrykD
Identyfikatory - Wola
Koszulki z nadrukiem do kupienia przez zawodników - PatrykD
Baner mistrzostw - Projekt: Grossus (chyba, że ktoś chce się tego podjąć to chętnie odstąpie), Druk: PatrykD
Sznurek jednorazowy: PawełW
Taśmy ostrzegawcze 2km - Tomx
Nagrody - projekt Grossus, Wykonanie PatrykD

5. Sędziowanie
Przy takiej imprezie niestety nie uda się ogarnąć strzelania i jednocześnie sędziowania i usuwania usterek.
1. PawełW - Sędzia Główny, tor 1
2. Mazgier - Sędzia tor 2
3. Jester
4. Grossus
Przydałyby się jeszcze dwie osoby.

6. Biuro zawodów
Jako, że są dwa osobne tory trzeba zorganizować dwa osobne biura zawodów. Jedno z nich opanuje moja Ania i ja z doskoku. Do drugiego też jest potrzebna dwójka osób.

5. Pozostałe
Media i reklama - wstępnie Magda
ToyToy - Grossus
Woda na tor - jak opróżnimy przyczepkę po przyjeździe na miejsce imprezy to podskoczy się do najbliższego marketu.

6. NAJWAŻNIEJSZE: USTAWIANIE TORU
Tutaj każda pomoc jest na wagę złota. Jester będzie już w środę w Podstolicach. Ja z samego rana w czwartek. Trzeba przetransportować zwierzyniec za pomocą przyczepki. ja mogę dopiero w czwartek rano podjechać na fort i ją podchaczyć. PawełW będzie miał pożyczone figurki, więc już od środy można je ustawiać.

7. Wstępny harmonogram imprezy:
Piatek: sylwetki
Sobota: dzień 1 mistrzostw HFT/FT
Niedziela: dzień 2 mistrostw HFT/FT

8. Zapisy
Ograniczamy liczbę startujących:
HFT1: 120 osób
HFT2: 30 osób
FT: 60 osób

9. Sponsoring:
PawełW i ja skontaktujemy się z firmami z branży. Jeśli ktoś ma jakieś ciekawe dojścia, pomysły itp. byłoby super. Pozyskane środki przeznaczymy na zorganizowanie imprezy oraz nagrody dla uczestników.

Jeśli coś ominąłem, to proszę edytujcie posta lub dopiszcie.
Bo ja myślałem, że "Miś" to film fabularny, a to jest dokument.
Qbuś
Posty: 7
Rejestracja: 2014-11-30, 18:31
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Qbuś »

Nie pomyliła ci się liczba osób w HFT 2 ? :shock: I skąd i po co ten podział ?
Grossus pisze:HFT2: 30 osób
e-tawerna.pl
Awatar użytkownika
Lord Rzeźnik
Posty: 664
Rejestracja: 2015-08-01, 02:23
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Lord Rzeźnik »

Baner coś w ten deseń?

Obrazek

Kto chce być logiem na banerze? :P
Awatar użytkownika
Grossus
Moderator
Posty: 3150
Rejestracja: 2013-03-01, 22:49
Lokalizacja: Zalasewo

Post autor: Grossus »

Baner widzę tak;

wymiar 2x1 m,
Napis u góry: Międzynarodowe Mistrzostwa Polski FT/HFT 2016
Na dole: miejsce zawodów + data

Grafika może być bardziej rozbudowana.
Bo ja myślałem, że "Miś" to film fabularny, a to jest dokument.
Awatar użytkownika
hydro
Posty: 1080
Rejestracja: 2015-09-18, 18:21
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: hydro »

Grossus pisze:2. Katering:
Zgłosiła się Pani Marylka do poprowadzenia tematu i podobno kol PaPaj.
A może by załatwić wojskową kuchnię polową z wojskową grochówką? Kolega no_sound mógłby o to kogoś z rodziny? Przy okazji jakaś promocja dla jednostki.
Grossus pisze:6. NAJWAŻNIEJSZE: USTAWIANIE TORU
Tutaj każda pomoc jest na wagę złota.
Jeżeli nie będzie innych planów wakacyjnych w tym okresie, to chętnie pomogę.
Grossus pisze:8. Zapisy
Ograniczamy liczbę startujących:
HFT1: 120 osób
HFT2: 30 osób
FT: 60 osób
Zgodnie z tym co powiedział Qbuś, nie podoba mi się taki podział, bo z czego ma to wynikać? Może po prostu ograniczyć liczbę uczestników do 210 i zamknąć rejestrację na 7 dni przed zawodami. Będzie wiadomo ile osób i co strzela.
Awatar użytkownika
pawelw
Posty: 1780
Rejestracja: 2013-03-06, 10:47
Lokalizacja: Poznań

Post autor: pawelw »

Zgodnie z tym co powiedział Qbuś, nie podoba mi się taki podział, bo z czego ma to wynikać
Wnika z dziesięcioletnich doświadczeń w organizacji MP. Tyle maksymalnie osób strzelających mogą pomieścić dwa tory. Z tym, że obowiązuje sztywny podział: HFT1 na jednym 'dwójka' i FT na drugim.
Krzysiek
Może po prostu ograniczyć liczbę uczestników do 210 i zamknąć rejestrację na 7 dni przed zawodami.
Rejestrację musimy zamknąć co najmniej na dwa tygodnie przed rozpoczęciem (cattering, identyfikatory etc.)
Głupota rządzonych daje władzę rządzącym !
Awatar użytkownika
hydro
Posty: 1080
Rejestracja: 2015-09-18, 18:21
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: hydro »

Ok. Jestem oświecony :) Czyli polisa na max 210 zawodników + obsługa. To ja działam, jak będą konkrety to przekazuję sprawę do prezesa, bo nie jestem upoważniony do zawarcia takiego ubezpieczenia.
Awatar użytkownika
no_sound
Posty: 20
Rejestracja: 2015-04-12, 13:29
Lokalizacja: Poznań

Post autor: no_sound »

hydro pisze:A może by załatwić wojskową kuchnię polową z wojskową grochówką? Kolega no_sound mógłby o to kogoś z rodziny? Przy okazji jakaś promocja dla jednostki.
Pomysł fajny, gadałem o tym z ojcem, ale niestety nie ma takich dojść (od ponad 10 lat jest już na emeryturze ;-) ). Dowiedziałem się tylko, że wojsko np. chętnie współpracuję ze stowarzyszeniami zrzeszającymi rezerwistów czy organizacjami o tematyce wojskowej - to tak z grubsza.
Pozostaję opcja cateringu z kuchnią polową.
Galatian 5,5 + PP 4-16X50AOE
Hatsan 125 Sniper 5,5 + PP 3-12X42AO
Łucznik WZ 1970 4,5
Awatar użytkownika
Patrykd
Posty: 977
Rejestracja: 2013-03-14, 18:59
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Patrykd »

ad 6. To bym doprecyzował, że potrzebne są 2 osoby, a nie 2 osobne biura, bo ludzie się pogubią. Musi być jedno biuro w jednym miejscu + potrzebne jeszcze 2 osoby do obsługi jednego toru.
Obrazek
Awatar użytkownika
WuDe
Posty: 2306
Rejestracja: 2013-03-02, 09:27
Lokalizacja: Poznań

Post autor: WuDe »

Jak w zeszłym roku tak i w tym będe z swoimi narzędziami w bagażniku powiedzmy w piątek może szybciej :mrgreen:
Uwaga:
WuDe jest dobry na wszystko
LG i LG i Dejski
Awatar użytkownika
Jester
Posty: 524
Rejestracja: 2013-12-23, 20:03
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Jester »

WuDe pisze:... powiedzmy w piątek może szybciej :mrgreen:
Tomku, w piątek to możesz przywieźć "zmrożoną" żeby opić zakończenie roboty :-P :mrgreen:. Tory rozstawiamy już od środy :-) .
Steyr LG 110 FT + Sightron SIII FT
Denerwować się to znaczy mścić się na własnym zdrowiu za głupotę innych - E.H.
Awatar użytkownika
WuDe
Posty: 2306
Rejestracja: 2013-03-02, 09:27
Lokalizacja: Poznań

Post autor: WuDe »

Może być zmrożona jak pisałem może szybciej dla mnie to odległy w kosmosie termin moge co najwyżej podejrzewać termin dojazdu.
Ale lepiej mieć jedną zmrożoną jak trzy ciepłe albo na odwrót zależy co kto lubi :-P :-P :-P
Uwaga:
WuDe jest dobry na wszystko
LG i LG i Dejski
ODPOWIEDZ