Problemy z optyką

Co kupić? Jak konserwować? Jak celnie strzelać? Jak ćwiczyć?
Awatar użytkownika
Kamil Kilan
Posty: 41
Rejestracja: 2015-12-23, 19:50
Lokalizacja: PZ

Problemy z optyką

Post autor: Kamil Kilan »

Witam wszystkich,
jestem nowicjuszem oraz świeżo upieczonym posiadaczem wiatrówki GAMO Whisper IGT 4,5mm oraz lunety celowniczej BSA 3-9x32 30/30.
Karabin kupiłem taki ponieważ przy założonym budżecie oraz doradztwu os. trzecich postanowiłem, że od takiego zacznę swoją przygodę z tym sportem.
Problemem okazuje sie luneta, nie umiem sobie jej samemu ustawić. Próbowałem ją przestrzelać wg porad z filmików na YT, jednakże wydaje mi się, że wiatrówka aby nie drgała przy strzelaniu misiała by być umieszczona w sztywnym stojaku... nie wiem. Ja nie mogłem odnotować powtarzalności strzału. Ustawianie odbyło się na odległości 10 m od tarczy.
Moje pytanie jest takie luneta sie przestawia podczas strzelania i za każdym razem trzeba ją nastawiać od nowa. No i czy znalazł by się ktoś chętny kto mnie wprowadzi, nauczy i objaśni jak to robić po świętach??
Dziękuje i pozdrawiam,
P.S
Z pewnością to nie moje ostatnie pytanie na tym forum:)
Awatar użytkownika
pawelw
Posty: 1780
Rejestracja: 2013-03-06, 10:47
Lokalizacja: Poznań

Post autor: pawelw »

Witaj na forum :)
jednakże wydaje mi się, że wiatrówka aby nie drgała przy strzelaniu misiała by być umieszczona w sztywnym stojaku... nie wiem
Masz tzw. 'sprężynę', ona nie lubi niczego sztywnego ;) podczas strzelania, a zwłaszcza uchwytu-podparcia. Pytanie 1: na jakim montażu masz optykę? Pytanie 2: czy karabinek był 'cywilizowany' ? (mam na myśli jakąkolwiek ingerencję w układ mechaniczny sprężyna-tłok)
No i czy znalazł by się ktoś chętny kto mnie wprowadzi, nauczy i objaśni jak to robić po świętach??
Wybieramy się w piątek zrzucić trochę sadła świątecznego na Forcie tak ok. 11.00. Przyłącz się
Głupota rządzonych daje władzę rządzącym !
Awatar użytkownika
esmar
Posty: 1571
Rejestracja: 2013-03-11, 18:50
Lokalizacja: Poznań