Walther CP99 - nie strzela

Awatar użytkownika
krakra
Posty: 5
Rejestracja: 2014-04-25, 22:48
Lokalizacja: Poznań - Naramowice

Walther CP99 - nie strzela

Post autor: krakra »

Witam wszystkich ! Od kilku dni posiadam Walthera CP99, dziewczyna mi go kupiła na prezent, jest to pistolet który nie jest już na gwarancji. Przez 5 dni strzelał jak należy, jednak dziś przestał. Dusze na spust i nie dzieje się nic... Chce przeciągnąć zamek do tyłu i blokuje się na samym początku lub w połowie. Kiedy poruszam Waltherem słyszę, że coś w środku jakby grzechocze. Osoba która sprzedała pistolet, dołączyła do niego kulki BB, wtedy nie znając się kompletnie na wiatrówkach wystrzelałem kilka kulek i może właśnie to ona gdzieś wpadła... Niestety nie znam się na wiatrówkach i nie wiem co zrobić, żeby mój pistolet znów strzelał. Proszę o jakieś rady, lub o adres dobrego serwisu w Poznaniu
Awatar użytkownika
Sedans
Posty: 14
Rejestracja: 2014-04-21, 13:31
Lokalizacja: Konarzewo
Kontakt:

Post autor: Sedans »

Żeby tak rozładować napięcie: a może skończył Ci się gaz... :mrgreen:
Awatar użytkownika
krakra
Posty: 5
Rejestracja: 2014-04-25, 22:48
Lokalizacja: Poznań - Naramowice

Post autor: krakra »

No chciałbym żeby to był tylko taki problem, włożyłem nową kapsułę z CO2 więc na pewno nie o to chodzi... Jakiś inny pomysł ?
Awatar użytkownika
mahonxx
Moderator
Posty: 1658
Rejestracja: 2013-03-01, 16:09
Lokalizacja: Poznań

Post autor: mahonxx »

Cześć, witamy się TU .
Rozbierałeś sprzęt, na yt jest tego sporo np. to ?
Ogólnie ten model jest dość problematyczny, ale demontaż wydaję się jedynym rozwiązaniem i nie wydaję się trudny. Nie wiem na ile jesteś manualny, jak by co to wpadnij dzisiaj na Leśnika, będę od 10, może się coś zaradzi. Nie wiem czy pomysł z pociskiem blokującym to właściwy trop, raczej coś się urwało wyskoczyło z mechanizmu i blokuję.
Postrzelał bym z czegoś, np. z 88.
Awatar użytkownika
krakra
Posty: 5
Rejestracja: 2014-04-25, 22:48
Lokalizacja: Poznań - Naramowice