Air Arms S410F czy S510 L/S Ambi

Jaraja
Posty: 24
Rejestracja: 2019-07-04, 11:10
Lokalizacja: Poznań/Kiekrz

Air Arms S410F czy S510 L/S Ambi

Post autor: Jaraja »

Witam!
Rozważam zakup w ciągu najbliższych kilku miesięcy wiatrówki PCP. Po przeczytaniu licznych wątków na tutejszym i innych forach i skonfrontowaniu z posiadanym budżetem uznałem, że dobrym wyborem będzie coś z Air Armsa 410 lub 510. Chcę kupić nowy sprzęt - nie znam się na tym na tyle by kupić od kogoś używany i mieć pewność, że się dobrze wybrało. Przeznaczenie to rekreacja i pierwsze kroki w HFT i sylwetkach.
Różnica w cenie między 410 a 510 to 450 zł - do przełknięcia. Wizualnie bardziej podoba mi się 510. Różnica między nimi to jak piszą: integralny tłumik dźwięku oraz boczny naciąg SL. Pytanie czy warto dopłacać?
Mam jeszcze sporo innych pytań o optykę, butlę, przetoczkę itp., ale nie wiem czy pytać w tym samym wątku czy w dziale optyka itd.
Awatar użytkownika
WuDe
Posty: 2301
Rejestracja: 2013-03-02, 09:27
Lokalizacja: Poznań

Post autor: WuDe »

Przyjdz w Niedziele na zawody w pół godziny dowiesz sie wiecej niż pół roku na forum.Czytanie to jedno a możliwość pomacania i przymierzenia się to co innego.Tym bardziej jeśli jest tych karabinków kilkanaście kilkadziesiąt.
Co do samych karabinków fajne wiem że wszyscy chcą mieć magazynek ja tez chciałem ba miałem kilka wiatrówek z magazynkiem.Napewno nie uczy to strzelania czytaj szanowania strzału do tego AA nie ma żadnego bezpiecznika wiec jak masz magazynek to śrut zawsze jest w lufie(można tak przyjąć przy zamknietym zamku) co stwarza potencjalnie niebezpieczna sytuacje.Do HFT magazynek i tak sie nie przydaje a w ręcz jest upierdliwy.
Sam karabinek celny i dobry ale mając +- 3000 kupił bym coś z regulatorem który daje powtarzalność w AA masz 60-70 w miarę równych strzałów
:-)
Uwaga:
WuDe jest dobry na wszystko
LG i LG i Dejski
Jaraja
Posty: 24
Rejestracja: 2019-07-04, 11:10
Lokalizacja: Poznań/Kiekrz

Post autor: Jaraja »